Handelsbetingelser

Betaling


Skovkærgaard Alpacas I/S modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA
Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen
afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Skovkærgaard Alpacas I/S bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine
kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan
aflæse dine informationer.

Levering

Skovkærgaard Alpacas I/S leverer hurtigst muligt med GLS, DAO365 eller Post
Nord, alt efter dagspris. Det kan forventes, at pakken er fremme 1-4 hverdage
efter ordren er gennemført.
HUSK TLF. NR. ellers kan vi ikke sende pakken.


Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl
i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet /
ydelsen.

Skovkærgaard Alpacas I/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Skovkærgaard Alpacas I/S
Skovvej 7,
Nagelsti
4800 Nykøbing F.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det
aftalte beløb.


Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14
dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@skovkaergaardalpacas.dk. I meddelelsen skal du
gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end
hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk
butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt,
hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur,
afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en
fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus:
https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU
Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse:
info@skovkaergaardalpacas.dk